Antirutschpad 250x125x8mm als Verpackungseinheit Anti-Rutsch-Pad MT "Premium" 250 x 125 x 8 mm Anwendungsbild Ladungssicherung IBC Anwendungsbild Gitterbox Antirutschpad Kleintransporter Anwendungsfoto eines Antirutschpad auf Sprinterladefläche
testowany do -22°

Podkladka antyposlizgowa MT „Premium” 250 × 125  × 8 mm

Nr art.: 205-13725012508
Standardowa podkladka do palet i innych ladunków. Te podkladki antyposlizgowe o jakosci „MT Premium” przeznaczone sa do wielokrotnego uzytku i spelniaja wymogi wytycznej branzowej VDI 2700 karta 15. Badanie przy uzyciu rzeczywistego ladunku na naczepie zostalo wykonane przez Instytut Fraunhofera do spraw Przeplywów Materialowych i Logistyki w Dortmundzie.
2,67 zł z VAT ¹ 2,24 zł bez VAT ¹
  •   z VAT bez VAT
  • od 1000 szt. 2,41 zł 2,02 zł
  • od 2000 szt. 2,15 zł 1,81 zł
  • od 4000 szt. 1,94 zł 1,64 zł
Koszty przesyłki: 35,37 zł z VAT ²
Termin dostawy: ok. 1–3 dni roboczych
ekspresowa wysyłka: zamówić w ciągu 17 godzin i 59 minut i uzyskać na dostawę 24 paź 2019.
Dostępne w opakowaniach po 100 szt.
minimalna ilość = 100 sztuka
Zalety produktu
  • Deutlich längere Einsatzmöglichkeiten bis zum Erreichen der Ablegereife durch den hohen Bindemitteleinsatz sowie hohe Sicherheitsreserven in extremen Fahrsituationen.
  • Preiswerte Antirutschmatte aus hochwertigem PU-gebundenem Sekundärkautschukgranulat. Für die Mehrfachverwendung geeignet.
  • optimale Ergänzung zum Niederzurren in Kombination mit Spanngurten und Kantenschützern.
  • geprüfte und zertifizierte Reibwerte nach VDI Richtlinie VDI 2700 Blatt 15
  • Geprüfte Sicherheit - Made in Germany
  • Gerne fertigen wir Antirutschmatten individuell auf Ihre Bedürfnisse an! Sprechen Sie mir unseren kompetenten Mitarbeiten. Wir helfen Ihnen gerne weiter.
+ -
Wsparcie telefoniczne
+49 (661) 380 998 80
Dostępne tylko w godzinach pracy
WhatsApp Support
+49 (1577) 3788884
Dostępne tylko w godzinach pracy
offline
Parametry techniczne
Materiał PU-gebundenem Gummigranulat
Współczynnik tarcia ślizgowego* μ = 0.77
Wytrzymałość na ściskanie [t/m²] 300
Tolerancje DIN 7715 Teil 5/P3, ± 3,00%
Kolor czarny
Winter Zertifiziert? Tak
Długość [mm] 250
Szerokość [mm] 125
Grubość [mm] 8
Jednostka opakowaniowa 100 Stück
Approved by:
Opis artykułu

Szczegóły

  • Mata antyposlizgowa MT „Pemium” z granulatu gumowego zwiazanego poliuretanem o wysokiej jakosci z czystego gatunkowo kauczuku.
  • Sredni wspólczynnik tarcia slizgowego μ = 0,77 zgodnie ze swiadectwem kontroli jakosci Instytutu Fraunhofera do spraw Przeplywów Materialowych i Logistyki w Dortmundzie jako przekladka pomiedzy europaleta drewniana a powierzchnia ladunkowa (uzywana podloga z plyt sitodrukowych) na suchej i pozamiatanej podlodze pojazdu.

Uwaga: Podany wspólczynnik tarcia slizgowego dotyczy jedynie naszego wysokiej jakosci wyrobu MT „Premium”. Tanie produkty posledniej jakosci skladajace sie z niewielkiej ilosci srodków wiazacych i grubych granulatów (np. 4–8 mm) nie uzyskuja tej wartosci.

  • Przeznaczona do wielokrotnego uzytku. Zgodnie z wytyczna branzowa VDI 2700 i nastepnymi materialy zmniejszajace poslizg musza zostac przetestowane przez niezalezna instytucje. Pózniej moga byc wykorzystywane az do osiagniecia stanu kwalifikujacego je do wymiany (wytyczna branzowa VDI 2700 karta 15).
  • Pod kazda europalete drewniana nalezy podlozyc cztery podkladki antyposlizgowe pod zewnetrzne plozy paletowe
  • Z przyjemnoscia udzielimy porad dotyczacych innych zastosowan! Wiekszosc naszych mat antyposlizgowych jest testowana w styku tarciowym z europaletami drewnianymi, koszami siatkowymi lub zwojami papieru i uzywana podloga z plyt sitodrukowych. Prosimy o zadawanie pytan!
Informacje dodatkowe

Zgodnie z wytyczną branżową VDI 2700 i następnymi ładunek nie może w żadnym miejscu mieć bezpośredniej styczności z podłogą pojazdu. Jedynie wówczas mają moc określone współczynniki tarcia.

Nasze współczynniki tarcia ustalono podczas kompleksowego testu w warunkach eksploatacyjnych przy użyciu rzeczywistego ładunku na naczepie. W posiadanym przez nas świadectwie kontroli jakości można znaleźć dokładne dane dotyczące zastosowań standardowych (np. pod europaletami drewnianymi) informujące o rozmiarze i liczbie podkładek antypoślizgowych wymaganych do podłożenia pod ładunek, aby można było wyliczyć podany współczynnik tarcia.

W świadectwach kontroli jakości opartych na wynikach badań laboratoryjnych podane są z reguły jedynie dane dotyczące grubości materiału testowanej maty antypoślizgowej, brak jednak danych o wymiarach maty względnie podkładki antypoślizgowej.
W takim przypadku należy podłożyć maty antypoślizgowe w odpowiedni sposób, aby wykluczyć bezpośrednią styczność ładunku z podłogą pojazdu bądź też np. wyłożyć matę antypoślizgową na całej powierzchni. Dopiero wówczas spełnione są wymagania wytycznej branżowej VDI 2700 i następnych.

Opinie klientów

Opinie klientów

Nie ma jeszcze żadnej opinii klienta. Bądź pierwszy(a) i oceń ten produkt.
  • Bewertung