Antirutschpad MT "Classic" 200x100x8 mm Vorbildliche Ladungssicherung durch das Unterlegen von Antirutschpads Ladungssicherung IBC Sprinter Anwendungsfoto Antirutschpad unter Palette

Podkladka antyposlizgowa MT „Classic” 200 × 100  × 8 mm

Nr art.: 205-13720010008100
Für Paletten mit höheren Gewichten, unebene Fahrzeugböden, Maschinen, schweren Stahlteilen und anderen schweren Ladegütern. Diese Antirutsch-Pads in der Qualität "MT Classic" sind für Mehrfachverwendung geeignet und erfüllen die Vorgaben nach VDI-Richtlinie 2700 Blatt 15. Die Prüfung mit Original Ladegut auf dem Trailer erfolgte durch das Institut Fraunhofer IML Dortmund.
1,80 zł z VAT ¹ 1,51 zł bez VAT ¹
  •   z VAT bez VAT
  • od 1000 szt. 1,64 zł 1,38 zł
  • od 2000 szt. 1,42 zł 1,21 zł
  • od 4000 szt. 1,29 zł 1,08 zł
Koszty przesyłki: 35,37 zł z VAT ²
Termin dostawy: ok. 1–3 dni roboczych
ekspresowa wysyłka: zamówić w ciągu 17 godzin i 14 minut i uzyskać na dostawę 24 paź 2019.
Dostępne w opakowaniach po 100 szt.
minimalna ilość = 100 sztuka
Zalety produktu
  • Optimal geeignet für Paletten mittleren Gewicht und unebenen Fahrzeugböden.
  • Erhöhte Gleitreibbeiwerte - Ihr Plus an Sicherheit!
  • Preiswerte Antirutschmatte aus hochwertigem PU-gebundenem Sekundärkautschukgranulat. Für die Mehrfachverwendung geeignet.
  • optimale Ergänzung zum Niederzurren in Kombination mit Spanngurten und Kantenschützern.
  • geprüfte und zertifizierte Reibwerte nach VDI Richtlinie VDI 2700 Blatt 15
  • Geprüfte Sicherheit - Made in Germany
  • Gerne fertigen wir Antirutschmatten individuell auf Ihre Bedürfnisse an! Sprechen Sie mir unseren kompetenten Mitarbeiten. Wir helfen Ihnen gerne weiter.
+ -
Wsparcie telefoniczne
+49 (661) 380 998 80
Dostępne tylko w godzinach pracy
WhatsApp Support
+49 (1577) 3788884
Dostępne tylko w godzinach pracy
offline
Parametry techniczne
Materiał PU-gebundenem Gummigranulat
Współczynnik tarcia ślizgowego* μ = 0.7
Wytrzymałość na ściskanie [t/m²] 200
Tolerancje DIN 7715 Teil 5/P3, ± 3,00%
Kolor czarny
Długość [mm] 200
Szerokość [mm] 100
Grubość [mm] 8
Jednostka opakowaniowa 100 Stück
Approved by:
Opis artykułu

Szczegóły

  • Mata z granulatu gumowego zwiazanego poliuretanem MT „Classic” o wysokiej jakosci z czystego gatunkowo kauczuku.
  • Wytrzymalosc na sciskanie badano przy: glebokosci penetracji wglebnika na ok. 30% grubosci maty antyposlizgowej = 2,00 N/mm² (odpowiada 200 t/m²)
  • Sredni wspólczynnik tarcia slizgowego μ = 0,7 zgodnie ze swiadectwem kontroli jakosci Instytutu Fraunhofera do spraw Przeplywów Materialowych i Logistyki w Dortmundzie jako przekladka pomiedzy europaleta drewniana a powierzchnia ladunkowa (uzywana podloga z plyt sitodrukowych) na suchej i pozamiatanej podlodze pojazdu.

Uwaga: Podany wspólczynnik tarcia slizgowego dotyczy jedynie naszego wysokiej jakosci wyrobu MT „Classic”. Tanie produkty posledniej jakosci skladajace sie z niewielkiej ilosci srodków wiazacych i grubych granulatów (np. 4–8 mm) nie uzyskuja tej wartosci.

  • Przeznaczona do wielokrotnego uzytku. Zgodnie z wytyczna branzowa VDI 2700 i nastepnymi materialy zmniejszajace poslizg musza zostac przetestowane przez niezalezna instytucje. Pózniej moga byc wykorzystywane az do osiagniecia stanu kwalifikujacego je do wymiany (wytyczna branzowa VDI 2700 karta 15).
  • Pod kazda europalete drewniana nalezy podlozyc cztery podkladki antyposlizgowe pod zewnetrzne plozy paletowe
  • Z przyjemnoscia udzielimy porad dotyczacych innych zastosowan! Wiekszosc naszych mat antyposlizgowych jest testowana w styku tarciowym z europaletami drewnianymi, koszami siatkowymi lub zwojami papieru i uzywana podloga z plyt sitodrukowych. Prosimy o zadawanie pytan!
Informacje dodatkowe

Zgodnie z wytyczną branżową VDI 2700 i następnymi ładunek nie może w żadnym miejscu mieć bezpośredniej styczności z podłogą pojazdu. Jedynie wówczas mają moc określone współczynniki tarcia.

Nasze współczynniki tarcia ustalono podczas kompleksowego testu w warunkach eksploatacyjnych przy użyciu rzeczywistego ładunku na naczepie. W posiadanym przez nas świadectwie kontroli jakości można znaleźć dokładne dane dotyczące zastosowań standardowych (np. pod europaletami drewnianymi) informujące o rozmiarze i liczbie podkładek antypoślizgowych wymaganych do podłożenia pod ładunek, aby można było wyliczyć podany współczynnik tarcia.

W świadectwach kontroli jakości opartych na wynikach badań laboratoryjnych podane są z reguły jedynie dane dotyczące grubości materiału testowanej maty antypoślizgowej, brak jednak danych o wymiarach maty względnie podkładki antypoślizgowej.
W takim przypadku należy podłożyć maty antypoślizgowe w odpowiedni sposób, aby wykluczyć bezpośrednią styczność ładunku z podłogą pojazdu bądź też np. wyłożyć matę antypoślizgową na całej powierzchni. Dopiero wówczas spełnione są wymagania wytycznej branżowej VDI 2700 i następnych.

Opinie klientów

Opinie klientów

Nie ma jeszcze żadnej opinii klienta. Bądź pierwszy(a) i oceń ten produkt.
  • Bewertung