%

Odbój najazdowy Bulli-C, II gat.

Nr art.: 105-584108040027-2Q
Odbój gumowy / odbój amortyzujacy 450 × 200 × 100 mm z najwyzszej jakosci nowej gumy. Amortyzujacy odbój gumowy do nastepujacych obszarów zastosowania: pomosty przeladunkowe (np. Butt, Stertil), rampy stacjonarne i mobilne. Odbój gumowy z odpornego na dzialanie czynników atmosferycznych kauczuku etylenowo-propylenowo-dienowego (EPDM).

395,61 zł z VAT ¹

316,49 zł z VAT ¹ 272,84 zł bez VAT ¹

Koszty przesyłki: 35,52 zł z VAT ²
Termin dostawy: Artykuł jest obecnie niedostępny, należy spodziewać się, że czas dostawy będzie dłuższy niż 6 tygodnie.
Wsparcie telefoniczne
+49 (661) 380 998 80
Dostępne tylko w godzinach pracy
WhatsApp Support
+49 (1577) 3788884
Dostępne tylko w godzinach pracy
online
Parametry techniczne
Uwaga

2. Wahl-Artikel aus Gummi. Weichere Gummimischung gegenüber der regulären Produkte. Können optische Mängel aufweisen. Es besteght keine Einschränkung in der Funktionsfähigkeit des Produktes.

Długość [mm] 450
Szerokość [mm] 200
Wysokość [mm] 100
Obszar zastosowania Rampy, Pomosty przeładunkowe
Producent pomostu przeładunkowego Butt, Stertil
Rozstaw otworów [mm] 210
Średnica otworu odboju [mm] 60
Opis artykułu

Szczegóły

  • Pasuje do pomostów przeladunkowych tupu Butt i Stertil
  • Odbój gumowy, wulkanizowana nowa guma, z kauczuku etylenowo-propylenowo-dienowego (EPDM)
  • Idealne rozwiazanie problemu podjezdzania do ramp ladunkowych i innych, stacjonarnych badz mobilnych, a takze pomostów przeladunkowych
  • Doskonala ochrona samochodu ciezarowego i budynku
  • Przyjazny dla srodowiska (nie zawiera polichlorku winylu [PCW]), bardzo wytrzymaly i amortyzujacy uderzenia
  • Trwaly, produkt wysokiej jakosci (jakosc wyposazenia oryginalnego), a mimo to niedrogi
  • W animacji po prawej przedstawiono sposób dzialania odboju najazdowego do pomostu ladunkowego „Bulli-B”
Informacje dodatkowe

A może stać się i tak…

  • Obecnie oferuje się wiele rupieci, które nie są w stanie działać jak odboje gumowe, a ich trwałość wynosi jedynie ułamek okresu żywotności normalnego odboju amortyzującego.
  • Zleciliśmy zbadanie jakości taniego odboju najazdowego w laboratorium badawczym gumy. Był również czarny, wyglądał jak zrobiony z gumy, twardość w skali Shore’a wynosiła 90 °ShA (beton ma 100 °ShA), a wydłużenie przy zerwaniu było już niemierzalne. Był sprzedawany jako oryginalna część zamienna.
  • Za powstałe w wyniku tego uszkodzenia budynków i pojazdów należałoby pociągnąć do odpowiedzialności dostawcę.
Opinie klientów

Opinie klientów

Nie ma jeszcze żadnej opinii klienta. Bądź pierwszy(a) i oceń ten produkt.
  • Bewertung