Produktbild des Anfahrpuffer Bulli-B 140 Zeichnung des Anfahrpuffer Bulli-B Technische Zeichnung des Anfahrpuffer Bulli-B 140

Odbój najazdowy Bulli-B

Nr art.: 105-584103000027
Odbój gumowy / odbój amortyzujacy 500 × 250 mm z najwyzszej jakosci nowej gumy. Dostepny w wysokosci od 80 do 140 mm. Amortyzujacy odbój gumowy do nastepujacych obszarów zastosowania: pomosty przeladunkowe (np. Crawford Hafa, Koch, Meerhoff, Novoferm), rampy stacjonarne lub mobilne. Odbój gumowy z odpornego na dzialanie czynników atmosferycznych kauczuku etylenowo-propylenowo-dienowego (EPDM).
343,46 zł z VAT ¹ 288,62 zł bez VAT ¹
Koszty przesyłki: 35,37 zł z VAT ²
Termin dostawy: ok. 1–3 dni roboczych
ekspresowa wysyłka: zamówić w ciągu 18 godzin i uzyskać na dostawę 24 paź 2019.
minimalna ilość = 1 sztuka

* Pola wymagane

+ -
Wsparcie telefoniczne
+49 (661) 380 998 80
Dostępne tylko w godzinach pracy
WhatsApp Support
+49 (1577) 3788884
Dostępne tylko w godzinach pracy
offline
Parametry techniczne
Długość [mm] 500
Szerokość [mm] 250
Obszar zastosowania Rampy, Pomosty przeładunkowe
Producent pomostu przeładunkowego Arnold, Crawford, Dyna-Seal, Hafa, Koch, Lepschi, Meerhoff, Novoferm (nowe), Trebel
Rozstaw otworów [mm] 250
Średnica otworu odboju [mm] 62
Opis artykułu

Szczegóły

  • Pasuje do pomostów przeladunkowych typu Crawford Hafa, Dyna-Seal, Hafa, Koch, Meerhoff, Novoferm, Trebel itp.
  • Odbój gumowy, wulkanizowana nowa guma — kauczuk etylenowo-propylenowo-dienowy (EPDM)
  • Idealne rozwiazanie problemu podjezdzania do ramp ladunkowych i innych, stacjonarnych badz mobilnych, a takze pomostów przeladunkowych
  • Doskonala ochrona pojazdu i budynku
  • Przyjazny dla srodowiska (nie zawiera polichlorku winylu [PCW]), bardzo wytrzymaly i amortyzujacy uderzenia
  • Trwaly, produkt wysokiej jakosci (jakosc wyposazenia oryginalnego), a mimo to niedrogi
  • W animacji po prawej przedstawiono sposób dzialania odboju najazdowego do pomostu ladunkowego „Bulli-B”
Informacje dodatkowe

A może stać się i tak…

  • Obecnie oferuje się wiele rupieci, które nie są w stanie działać jak odboje gumowe, a ich trwałość wynosi jedynie ułamek okresu żywotności normalnego odboju amortyzującego.
  • Zleciliśmy zbadanie jakości taniego odboju najazdowego „Bulli-B” 500 × 250 × 140 mm w laboratorium badawczym gumy. Był również czarny, wyglądał jak zrobiony z gumy, twardość w skali Shore’a wynosiła 90 °ShA (beton ma 100 °ShA), a wydłużenie przy zerwaniu było już niemierzalne. Był sprzedawany jako oryginalna część zamienna.
  • Za powstałe w wyniku tego uszkodzenia budynków i pojazdów należałoby pociągnąć do odpowiedzialności dostawcę.
Opinie klientów

Opinie klientów

Nie ma jeszcze żadnej opinii klienta. Bądź pierwszy(a) i oceń ten produkt.
  • Bewertung