%
Antirutschrolle MT "Premium" 5000x250x8 mm Antirutschrolle MT "Premium" 5000x250x8 mm
testowany do -22°

Mata antyposlizgowa w rolce MT „Premium” 5.000 ×  250 × 8 mm

Nr art.: 205-13702241
Niedroga mata antyposlizgowa do zabezpieczania ladunków, o optymalnych wspólczynnikach tarcia, do wielokrotnego uzytku. Przeznaczona takze do ciezkich ladunków i nierównych podlóg pojazdów. Spelnia wymagania wytycznej branzowej VDI 2700 karta 15.
91,76 zł z VAT ¹ 77,11 zł bez VAT ¹
  •   z VAT bez VAT
  • od 12 szt. 71,25 zł 59,88 zł
  • od 21 szt. 61,00 zł 51,26 zł
  • od 50 szt. 56,39 zł 47,39 zł
  • od 90 szt. 53,85 zł 45,23 zł
  • od 180 szt. 50,75 zł 42,65 zł
Koszty przesyłki: 35,37 zł z VAT ²
Termin dostawy: ok. 1–3 dni roboczych
ekspresowa wysyłka: zamówić w ciągu 5 godzin i 43 minut i uzyskać na dostawę 13 lis 2019.
minimalna ilość = 1 sztuka
Zalety produktu
  • Deutlich längere Einsatzmöglichkeiten bis zum Erreichen der Ablegereife durch den hohen Bindemitteleinsatz sowie hohe Sicherheitsreserven in extremen Fahrsituationen.
  • Preiswerte Antirutschmatte aus hochwertigem PU-gebundenem Sekundärkautschukgranulat. Für die Mehrfachverwendung geeignet.
  • optimale Ergänzung zum Niederzurren in Kombination mit Spanngurten und Kantenschützern.
  • geprüfte und zertifizierte Reibwerte nach VDI Richtlinie VDI 2700 Blatt 15
  • Geprüfte Sicherheit - Made in Germany
  • Gerne fertigen wir Antirutschmatten individuell auf Ihre Bedürfnisse an! Sprechen Sie mir unseren kompetenten Mitarbeiten. Wir helfen Ihnen gerne weiter.
+ -
Wsparcie telefoniczne
+49 (661) 380 998 80
Dostępne tylko w godzinach pracy
WhatsApp Support
+49 (1577) 3788884
Dostępne tylko w godzinach pracy
online
Parametry techniczne
Materiał PU-gebundenem Gummigranulat
Współczynnik tarcia ślizgowego* μ = 0.8
Wytrzymałość na ściskanie [t/m²] 300
Tolerancje DIN 7715 Teil 5/P3, ± 3,00%
Kolor czarny
Winter Zertifiziert? Tak
Długość [mm] 5.000
Szerokość [mm] 250
Grubość [mm] 8
Approved by:
Opis artykułu

Szczegóły

  • Niedroga mata antyposlizgowa z wysokiej jakosci zwiazanego poliuretanem granulatu gumowego pochodzacego z czystego gatunkowo kauczuku.
  • Dzieki wyzszej zawartosci srodków wiazacych moze byc znaczaco dluzej wykorzystywana, zanim zakwalifikuje sie do wymiany, anizeli w przypadku tanich mat antyposlizgowych.
  • Wymagana wartosc wydluzenia przy zerwaniu (minimum 60%) zgodnie z wytyczna branzowa VDI 2700 karta 15 jest znacznie przekroczona.
  • Wytrzymalosc na sciskanie badano przy: glebokosci penetracji wglebnika na ok. 30% grubosci maty antyposlizgowej = 3,00 N/mm² (odpowiada 300 t/m²).
  • Sredni wspólczynnik tarcia slizgowego μ = 0,8 zgodnie ze swiadectwem kontroli jakosci Instytutu Fraunhofera do spraw Przeplywów Materialowych i Logistyki w Dortmundzie jako przekladka pomiedzy europaleta drewniana a powierzchnia ladunkowa (uzywana podloga z plyt sitodrukowych) na suchej i pozamiatanej podlodze pojazdu.
  • Z przyjemnoscia udzielimy porad dotyczacych innych zastosowan! Wiekszosc naszych mat antyposlizgowych jest testowana w styku tarciowym z europaletami drewnianymi, koszami siatkowymi lub zwojami papieru i uzywana podloga z plyt sitodrukowych. Prosimy o zadawanie pytan!
  • Przeznaczona do wielokrotnego uzytku. Zgodnie z wytyczna branzowa VDI 2700 i nastepnymi materialy zmniejszajace poslizg musza zostac przetestowane przez niezalezna instytucje. Pózniej moga byc wykorzystywane az do osiagniecia stanu kwalifikujacego je do wymiany (wytyczna branzowa VDI 2700 karta 15).
Informacje dodatkowe

Zgodnie z wytyczną branżową VDI 2700 i następnymi ładunek nie może w żadnym miejscu mieć bezpośredniej styczności z podłogą pojazdu. Jedynie wówczas mają moc określone współczynniki tarcia.

Nasze współczynniki tarcia ustalono podczas kompleksowego testu w warunkach eksploatacyjnych przy użyciu rzeczywistego ładunku na naczepie. W posiadanym przez nas świadectwie kontroli jakości można znaleźć dokładne dane dotyczące zastosowań standardowych (np. pod europaletami drewnianymi) informujące o rozmiarze i liczbie podkładek antypoślizgowych wymaganych do podłożenia pod ładunek, aby można było wyliczyć podany współczynnik tarcia.

W świadectwach kontroli jakości opartych na wynikach badań laboratoryjnych podane są z reguły jedynie dane dotyczące grubości materiału testowanej maty antypoślizgowej, brak jednak danych o wymiarach maty względnie podkładki antypoślizgowej.
W takim przypadku należy podłożyć maty antypoślizgowe w odpowiedni sposób, aby wykluczyć bezpośrednią styczność ładunku z podłogą pojazdu bądź też np. wyłożyć matę antypoślizgową na całej powierzchni. Dopiero wówczas spełnione są wymagania wytycznej branżowej VDI 2700 i następnych.

Opinie klientów

Opinie klientów

Nie ma jeszcze żadnej opinii klienta. Bądź pierwszy(a) i oceń ten produkt.
  • Bewertung