Antirutschmatte MT Supergrip Antirutschmatte MT Supergrip
testowany do -22°

Mata antyposlizgowa o wysokiej przyczepnosci MT „Supergrip”

Nr art.: 205-85100120013

Mata antyposlizgowa do transportu ladunków ponadgabarytowych i o ponadnormatywnej masie. Zdolna do zniesienia obciazenia 1.500 t/m². Ta nowa dwuwarstwowa wykladzina antyposlizgowa sklada sie ze zwiazanego granulatu gumowego i wulkanizowanej warstwy chroniacej przed zuzyciem. Ten nowy produkt najwyzszej klasy laczy w sobie dwie zalety: dobre wlasciwosci konwencjonalnej maty antyposlizgowej i wysoka wytrzymalosc maty z wulkanizowanej gumy.


Naszym najbardziej prestizowym klientem jest Airbus A380 montowany na hamburskim lotnisku zakladowym firmy w dzielnicy Finckenwerder. Podczas transportu na terenie zakladu jest zabezpieczany mata antyposlizgowa o wysokiej przczepnosci MT „Supergrip”. Masa wlasna pustego samolotu wynoszaca 400 t wymaga dobrego zabezpieczenia transportowego.

337,82 zł z VAT ¹ 283,88 zł bez VAT ¹
Koszty przesyłki: 35,37 zł (+30,76 zł ładunek m przestrzenny) z VAT ²
Termin dostawy: ok. 1–3 dni roboczych
ekspresowa wysyłka: zamówić w ciągu 13 godzin i 43 minut i uzyskać na dostawę 24 wrz 2019.
minimalna ilość = 1 sztuka
+ -
Wsparcie telefoniczne
+49 (661) 380 998 80
Dostępne tylko w godzinach pracy
WhatsApp Support
+49 (1577) 3788884
Dostępne tylko w godzinach pracy
offline
Parametry techniczne
Współczynnik tarcia ślizgowego* μ = 0.9
Wytrzymałość na ściskanie [t/m²] 1500
Tolerancje DIN 7715 Teil 5/P3, ± 3,00%
Kolor czarny
Winter Zertifiziert? Tak
Długość [mm] 1.200
Szerokość [mm] 800
Grubość [mm] 13
Approved by:
Opis artykułu

Szczegóły

  • Mata antyposlizgowa najwyzszej jakosci, o wytrzymalosci do 1.500 t/m². Prosimy pytac o wyzsze wytrzymalosci.
  • Przeznaczona zwlaszcza do transportu ladunków ponadgabarytowych i o ponadnormatywnej masie.
  • Wyrózniona na targach LogiMAT w Stuttgarcie jako „Najlepszy produkt” w kategorii zabezpieczania ladunków.
  • Wspólczynnik tarcia slizgowego μ = 0,9 zgodnie ze swiadectwem kontroli jakosci Instytutu Fraunhofera do spraw Przeplywów Materialowych i Logistyki w Dortmundzie ustalony w styku tarciowym z europaleta drewniana i uzywana podloga z plyt sitodrukowych. W przypadku innych zastosowan nalezy zapytac o wspólczynnik tarcia slizgowego.
  • Wspólczynnik tarcia slizgowego μ = 0,7 zgodnie ze swiadectwem kontroli jakosci drezdenskiego Centrum Technologicznego Towarzystwa do spraw Logistyki Transportowej, Przeladunkowej i Magazynowej TUL-LOG ustalony w styku tarciowym z czarnym dzwigarem stalowym i uzywana podloga z plyt sitodrukowych. Wyznaczony wspólczynnik tarcia odnosi sie do obu stron.
  • Dwuwarstwowa wykladzina antyposlizgowa ze zwiazanego granulatu gumowego i wulkanizowanej warstwy chroniacej przed zuzyciem o grubosci 3 mm, w kolorze czarnym.
  • Z zasady strona wulkanizowana powinna byc polozona w kierunku, w którym nalezy sie spodziewac najwiekszego zuzycia lub maksymalnego obciazenia.

Ten nowy produkt najwyzszej klasy laczy w sobie dwie zalety:

  • Ma dobre wlasciwosci konwencjonalnej maty antyposlizgowej i wysoka wytrzymalosc maty z wulkanizowanej gumy.
  • Jest przeznaczona do spelniania wysokich wymagan zwiazanych z zabezpieczaniem ladunków tam, gdzie wymagana jest ochrona najciezszych ladunków lub wystepuje duze obciazenie scieraniem (np. do elementów betonowych, rur gazociagowych, transportu morskiego).
Opinie klientów

Opinie klientów

Nie ma jeszcze żadnej opinii klienta. Bądź pierwszy(a) i oceń ten produkt.
  • Bewertung