Antirutschmatte MT "Premium"
testowany do -22°

Mata antyposlizgowa MT „Premium” 1.200 × 800 × 3 mm

Nr art.: 205-13702245
Niedroga mata antyposlizgowa o optymalnych wspólczynnikach tarcia do wielokrotnego uzytku. Spelnia wymagania wytycznej branzowej VDI 2700 karta 15.
44,81 zł z VAT ¹ 38,63 zł bez VAT ¹
  •   z VAT bez VAT
  • od 10 szt. 33,57 zł 28,95 zł
  • od 20 szt. 29,08 zł 25,09 zł
  • od 50 szt. 26,91 zł 23,18 zł
  • od 100 szt. 24,60 zł 21,22 zł
  • od 200 szt. 23,27 zł 20,07 zł
Koszty przesyłki: 35,52 zł (+30,90 zł ładunek m przestrzenny) z VAT ²
Termin dostawy: ok. 1–2 tygodni
minimalna ilość = 1 sztuka
Zalety produktu
  • Deutlich längere Einsatzmöglichkeiten bis zum Erreichen der Ablegereife durch den hohen Bindemitteleinsatz sowie hohe Sicherheitsreserven in extremen Fahrsituationen.
  • Preiswerte Antirutschmatte aus hochwertigem PU-gebundenem Sekundärkautschukgranulat. Für die Mehrfachverwendung geeignet.
  • optimale Ergänzung zum Niederzurren in Kombination mit Spanngurten und Kantenschützern.
  • geprüfte und zertifizierte Reibwerte nach VDI Richtlinie VDI 2700 Blatt 15
  • Geprüfte Sicherheit - Made in Germany
  • Gerne fertigen wir Antirutschmatten individuell auf Ihre Bedürfnisse an! Sprechen Sie mir unseren kompetenten Mitarbeiten. Wir helfen Ihnen gerne weiter.
+ -
Wsparcie telefoniczne
+49 (661) 380 998 80
Dostępne tylko w godzinach pracy
WhatsApp Support
+49 (1577) 3788884
Dostępne tylko w godzinach pracy
offline
Parametry techniczne
Materiał PU-gebundenem Gummigranulat
Współczynnik tarcia ślizgowego* μ = 0.8
Wytrzymałość na ściskanie [t/m²] 300
Tolerancje DIN 7715 Teil 5/P3, ± 3,00%
Kolor czarny
Winter Zertifiziert? Tak
Długość [mm] 1.200
Szerokość [mm] 800
Grubość [mm] 3
Jednostka opakowaniowa Stück
Opis artykułu

Szczegóły

Informacje szczególowe

  • Niedroga mata antyposlizgowa z wysokiej jakosci zwiazanego poliuretanem granulatu gumowego pochodzacego z czystego gatunkowo kauczuku.
  • Dzieki wyzszej zawartosci srodków wiazacych moze byc znaczaco dluzej wykorzystywana, zanim zakwalifikuje sie do wymiany, anizeli w przypadku tanich mat antyposlizgowych.
  • Wymagana wartosc wydluzenia przy zerwaniu (minimum 60%) zgodnie z wytyczna branzowa VDI 2700 karta 15 jest znacznie przekroczona.
  • Wytrzymalosc na sciskanie badano przy: glebokosci penetracji wglebnika na ok. 30% grubosci maty antyposlizgowej = 3,00 N/mm² (odpowiada 300 t/m²).
  • Sredni wspólczynnik tarcia slizgowego μ = 0,7 do 0,8 (rózny w zaleznosci od grubosci i rozmiarów materialu) zgodnie ze swiadectwem kontroli jakosci Instytutu Fraunhofera do spraw Przeplywów Materialowych i Logistyki w Dortmundzie jako przekladka pomiedzy europaleta drewniana a powierzchnia ladunkowa (uzywana podloga z plyt sitodrukowych) na suchej i pozamiatanej podlodze pojazdu.
  • Przetestowana z koszami siatkowymi, paletami i zwojami papieru przez Instytut Fraunhofera do spraw Przeplywów Materialowych i Logistyki w Dortmundzie.
  • Z przyjemnoscia udzielimy porad dotyczacych innych zastosowan!
  • Przeznaczona do wielokrotnego uzytku (zgodnie z wytyczna branzowa VDI 2700 i nastepnymi).

Kolor: nakrapiany

Informacje dodatkowe

Zgodnie z wytyczną branżową VDI 2700 i następnymi ładunek nie może w żadnym miejscu mieć bezpośredniej styczności z podłogą pojazdu. Jedynie wówczas mają moc określone współczynniki tarcia.

Nasze współczynniki tarcia ustalono podczas kompleksowego testu w warunkach eksploatacyjnych przy użyciu rzeczywistego ładunku na naczepie. W posiadanym przez nas świadectwie kontroli jakości można znaleźć dokładne dane dotyczące zastosowań standardowych (np. pod europaletami drewnianymi) informujące o rozmiarze i liczbie podkładek antypoślizgowych wymaganych do podłożenia pod ładunek, aby można było wyliczyć podany współczynnik tarcia.

W świadectwach kontroli jakości opartych na wynikach badań laboratoryjnych podane są z reguły jedynie dane dotyczące grubości materiału testowanej maty antypoślizgowej, brak jednak danych o wymiarach maty względnie podkładki antypoślizgowej.
W takim przypadku należy podłożyć maty antypoślizgowe w odpowiedni sposób, aby wykluczyć bezpośrednią styczność ładunku z podłogą pojazdu bądź też np. wyłożyć matę antypoślizgową na całej powierzchni. Dopiero wówczas spełnione są wymagania wytycznej branżowej VDI 2700 i następnych.

Opinie klientów

Opinie klientów

Nie ma jeszcze żadnej opinii klienta. Bądź pierwszy(a) i oceń ten produkt.
  • Bewertung