%
Antirutschmatte Schwerlast V1000.10 Antirutschmatte Schwerlast V1000.10

Mata antyposlizgowa do ciezkich ladunków V1000.10, II gat.

Nr art.: 205-86116120010-2Q
Mata antyposlizgowa do zabezpieczania ladunków w transportach ponadgabarytowych i z przeznaczeniem do wysokich obciazen w transporcie ladunków o ponadnormatywnej masie, wytrzymalosc na sciskanie do 750 t/m² (7,5 N/mm²).

154,00 zł z VAT ¹

115,47 zł z VAT ¹ 99,54 zł bez VAT ¹

Koszty przesyłki: 35,52 zł z VAT ²
Termin dostawy: ok. 1–3 dni roboczych
ekspresowa wysyłka: zamówić w ciągu 1 godzina i 54 minut i uzyskać na dostawę 26 paź 2020.
minimalna ilość = 1 sztuka
Zalety produktu
  • speziell entwickelt für Schwertransporte
  • gleiche rutschhemmende Eigenschaften, wie herkömmliche Antirutschmatten
  • geprüft und empfohlen vom Fraunhofer IML
  • PU gebundenes Gummigranulat 

2. Wahl-Artikel aus Gummi. Weichere Gummimischung gegenüber der regulären Produkte. Können optische Mängel aufweisen. Es besteght keine Einschränkung in der Funktionsfähigkeit des Produktes.

+ -
Wsparcie telefoniczne
+49 (661) 380 998 80
Dostępne tylko w godzinach pracy
WhatsApp Support
+49 (1577) 3788884
Dostępne tylko w godzinach pracy
online
Parametry techniczne
Uwaga

2. Wahl-Artikel aus Gummi. Weichere Gummimischung gegenüber der regulären Produkte. Können optische Mängel aufweisen. Es besteght keine Einschränkung in der Funktionsfähigkeit des Produktes.

Współczynnik tarcia ślizgowego* μ = 0.7
Wytrzymałość na ściskanie [t/m²] 750
Tolerancje DIN 7715 Teil 5/P3, ± 3,00%
Długość [mm] 1.200
Szerokość [mm] 800
Grubość [mm] 10
Approved by:
Opis artykułu

Szczegóły

  • Mata antyposlizgowa do ciezkich ladunków V1000.10 zostala opracowana specjalnie z przeznaczeniem do transportu ladunków ponadgabarytowych i o ponadnormatywnej masie.
  • Wytrzymalosc na sciskanie = ok. 7,5 N/mm² (odpowiada 750 t/m²), przetestowana przy uzyciu wglebnika do prób sciskania o wymiarach 50 × 50 mm przy glebokosci penetracji na ok. 30% grubosci maty antyposlizgowej.
  • Wspólczynniki tarcia slizgowego mogace byc podstawa do obliczen.
  • W przypadku styku tarciowego europalety drewnianej z uzywana podloga z plyt sitodrukowych μ = 0,7 na suchej i pozamiatanej podlodze pojazdu.
  • W przypadku styku tarciowego kosza siatkowego z uzywana podloga z plyt sitodrukowych μ = 0,7 na suchej i pozamiatanej podlodze pojazdu.
  • Przetestowana przez Instytut Fraunhofera do spraw Przeplywów Materialowych i Logistyki w Dortmundzie oraz drezdenskie Towarzystwo do spraw Logistyki Transportowej, Przeladunkowej i Magazynowej TUL-LOG.
  • Spelnione, a nawet znacznie przekroczone, sa najnowsze wymagania dyrektywy branzowej VDI 2700 karta 15 (wydanej w maju 2009 r.).
Opinie klientów

Opinie klientów

Nie ma jeszcze żadnej opinii klienta. Bądź pierwszy(a) i oceń ten produkt.
  • Bewertung